nicolejensen.blogg.se

Övning ger färdighet.

Kategori: Allmänt

Ännu en seg dag, sitter fortfarande och degar i soffan. Men det är ju faktiskt jul. Sitter och tittar på min gitarr hela tiden, kan inte ta bort blicken. Haha, så töntigt men sant. Vill bara spela. Vilket jag jan göra men jag vill först ha lite ackord och sånt. Jag kanske inte är världens bästa och just nu känner jag inte att jag hinner med gitarr lektioner. Men om man tränar lite varje dag blir man ju inte sämre. Övning ger färdighet? Ellerhur? Det är ju bara plus poäng om man tycker det är kul också.
Kl 17.00 idag sticker jag och mamma till en stuga där våra vänner håller hus. Bakat knäck har dem gjort. Dock får jag inte äta sådant hemskt pga tandställningen. Jag har inte lust att börja om från början. Så tyvärr får jag hoppa sådant skit. Fast det är väl tur det med egentligen? Inte precis nyttigt. Jag får väl ta och göra mig i ordning nu. Ni får ha en bra dag.
 
Puuss.
Titta vilken sötnos jag ska träffa idag:)
Kommentera inlägget här: