nicolejensen.blogg.se

2013

Kategori: Allmänt, Foton


Jag började året med att åka på skidsemester i Italien. 
Tog foton med mina snygga vänner.
Dansade en massa. En lyckad föreställning.
Åkte till Portugal med mamma. 
Tandställningen åkte av och jag var hur glad som helst. 
Vad med i en danstävling för första gången. 
Fotade karnevalståget. 
Hängde med Emma och Filippa. 
En heldag med dessa snygga tjejerna. Var i Lund och avslutade kvällen vid stranden med pizza. 
Skolan började och som alltid fotar vi alltid samma dag som vi börjar. 
Jag fyllde 15 år. 
Tältade med tjejerna. En kväll jag aldrig lär glömma.
Lämnade danssalen och flyttade till en ny. 
Var i Lund och turistade med Emma.
Dansade på julskyltningen med dessa fina tjejerna. 
Slet som aldrig förr med dansen. 
Backstage häng med brudarna. 
Lucia i skolan.
Föreställning igen. Kärlek till detta nummer.

Det har varit ett riktig otursår men nu när man kollar på bilder så har man ändå varit med om rätt mycket. Bland annat har jag dansat på idrottsgalan och klättrat. Inte officiellt klättrat men men.. Nu ser jag fram emot 2014. Bring it on. 
Kommentera inlägget här: