nicolejensen.blogg.se

Olycka.

Kategori: Allmänt

Hej,
Var ska jag börja? Vi kan ju säga som så att det har varit lite små kaos igår vilket ledde till att jag hamnade på akuten. Jag och Emma hade en jätte trevlig dag i sandbergen och hade picknick osv. Påvägen hem cyklade jag ner för en backe som var lite små grusig och vips som det var tappade jag kontrollen och åkte rakt in i tagtråd. Ni vet sånt tag stängsel med el som håller kosor inne? Blod var det överallt och i chock låg jag på marken. Som tur var fanns det en familj som bodde i ett hus bredvid som kom och hjälpte oss. Så igårkväll var jag på akuten och var tvungen att sy ett sår och bli omplåstrad. Fruktansvärt. Jag är så trött nu för allt jag gör tar dubbelt så mycket tid eftersom jag inte kan röra mitt finger. Mina sår gör ont så jag ska gå och duscha. Men vi ska vara glada att det inte var huvudet för då hade det kunna gå riktigt illa. Ville bara att ni skulle veta.

Puss

Kommentera inlägget här: