nicolejensen.blogg.se

TIDEN.

Kategori: Allmänt

Idag sa jag hejdå till några kära vänner av mig. Dem tar flyget till England imorgon och stannar där för tre veckor. Saknaden kommer bli enorm. Men jag har lovat mig själv att jag ska ta denna tid till mig. Jag ska göra bra saker som får mig på bra humör. Jag har suttit inne hela våren och rå pluggat, jag har aldrig haft tid till mig själv. Jag har väl bara anset att det är ganska onödig. Men om man inte tar hand om sig själv så blir man en tråkig och ledsnare människa. 
 
Jag har ju dans nu en del som får mig på toppen humör, men vår ena dans som skulle ha varit med i en tävling blir inställd. Verkligen synd att vår tränare har blivit skadad. Så se till att tar hand om er gött folk. Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att dessa tre hela veckorna går fort så jag får se mina fina tjejer igen. 
 
Puss. 
Kommentera inlägget här: