nicolejensen.blogg.se

PRAO

Kategori: Allmänt

Denna veckan har varit jätte bra, verkligen. Bättre än förväntat. Jag har praoat på museet här stan vilket har varit en positiv upplevelse för mig. Jag har lärt mig så himla mycket och jag har fått prova på en massa saker. Dem var så himla välkomnande och hjälpsamma. Idag slutade jag extra tidigt och fick med mig en present hem.
Efter praon åkte jag hem till Emma och solade, somnade ungefär tre gånger. Ja det är hårt och jobba det är inget jag kan sticka under stolen med. Men jag längtar verkligen inte tillbaka till skolan, jag trivs med ett mer socialt liv. Förstå mig inte fel, jag är social i skolan, men det är så instängt eller vad man ska säga. 
 
Ja nu måste jag dra innan Emma flyger iväg utan mig. Vi hörs, puss. 
 
 
Bjuder på två väldigt söta bilder på mig och Emma...
 
 
Kommentera inlägget här: