nicolejensen.blogg.se

Dagen.

Kategori: Allmänt

Imorse var jag så himla sur. Jag blev så frustrerad att jag inte hade något roligt att göra. Tanken på att det är 6 dagar kvar av mitt sommarlov och jag sitter och slösar en massa bra tid, det gör mig arg. Jag blev också arg för att jag hade en dålig hårdag och att jag inte hade några kläder! Jag var så desperat efter några snygga plagg. Därför drog pappa med mig till väla. Jag fick två tröjor, ett par byxor, en kofta och en höstjacka. Detta räknar jag såklart som en födelsedagspresent också! Det är inget som jag bara skulle få, då jag har egna pengar. Men jag kände att nej, jag måste få något nytt i garderoben, så tack pappa! 

Efter väla körde vi och åt världens godaste glass. Men blev så himla mätt! Dock värt det. 


Kommentera inlägget här: