nicolejensen.blogg.se

När dimman är tjock.

Kategori: Allmänt


Ibland är vissa beslut så svåra att ta, man vet inte vad man ska göra. För det är som en tjock dimma man ej kan se igenom. Svaret är så otydligt, det brukar hända mig. Men för en gång skull vet jag, nu vet jag verkligen. Vad som är det rätta. 


Igår somnade jag med regn och vaknade med regn. Underbart enligt mig, min sömn blir så mycket bättre. Jag fick en dålig Idee att åka till väla, vilket jag gjorde. Jag ångrade mig genast när jag kom dit och det varade inte så länge förrän jag åkte hem igen. 


På tvn stod fotbollen på, men så ointresserad som jag var kollade jag inte ens. Istället komma Filippa och Emma över för lite mys. Det är så skönt att veta ibland att även fast vi tre inte umgås så ofta, så är det som tiden aldrig tickat. Att vi fortfarande är så goda vänner. Vänskap är en av de viktigaste sakerna i livet, och det är viktigt att ta hand om varandra. OAVSETT VAD. 


Men nu ska jag sova, så trött efter allt. 

Puss


Har ni märkt? Man blir alltid så djup efter 00:00? Undra varför? Så typiskt mig.


Kommentera inlägget här: