nicolejensen.blogg.se

Dagens val

Kategori: Allmänt




Idag drog jag på mig favorit jeansen och ett härligt grönt linne. Inget märkvärdig men snyggt! 

Jag har varit så himla duktig och hjälp till här hemma med både tvätt och disk. Cash flow you know.. Senare på eftermiddagen kom Hanna och fick spendera några timmar med henne. Får aldrig se tjejen längre. Tänka sig hur det blir när hon är 20 och vuxen. Förväntar mig då mig att hon har tagit sitt körkort så vi kan åka vart vi vill. Höga förhoppningar här ja, haha, nejdå vet med hundra procent att du kommer klara ditt körkort! 

Ikväll väntas inget speciellt förutom massa mys, med god mat och godis? Nej vi brukar aldrig ha godis hemma hos mamma, det suger. 

Jenssen kommer från H&M och linnet köpte jag i Köpenhamn i någon affär. 

Kommentera inlägget här: