nicolejensen.blogg.se

Ruttnat.

Kategori: Allmänt

Hola,
wii vad mycket plugg jag har. Hehe. Typ döda mig eller något. Så om ni har undrat vad jag har gjort hela dagen har jag ruttnat här framför en massa tråkiga läxor. Tyvärr, sant. Jag tror jag har problem eller något. Orkar inte med läxorna, jag blir så himla rastlös. Jag kan inte sitta still eller koncentrera mig. Har säkert fått bokstavsfel eller något. Nej, det är faktiskt synd om människor som har det. Men det är faktiskt frustrerande att man inte kan koncentrera sig. Imorgon är det iallafall Tisdag och vi är lediga på Onsdag för det är 1 maaaj. Sköönt. Imorgon är det ju också Valborg, massa fyllon över allt. Har aldrig fattat varför alla eller några ungdomar dricker på valborg? Haha, Jaja, men jag får väl se om vi åker in till stan imorgon iallafall. Men nu ska jag slänga mig i soffan och chillaxa. 
Pussss. 

KOMMENTARER:

  • nelly säger:
    2013-04-29 | 23:26:13

    det är valborg på onsdag.

    Svar: Ja man hade ju kunnat önska att det var två dagar;)
    Nicole Jensen

Kommentera inlägget här: