nicolejensen.blogg.se

Självförtroendet.

Kategori: Allmänt

Något idag var fruktansvärt jobbigt. Har ni någonsin varit tvungna att säga framför en grupp och säga vad man är bra på. Det skulle jag göra idag och det blev total black out. Jag är en tjej som har skin på näsan och är ganska tuff i mig själv. Men idag var det något som hände. Det blev helt plötsligt fruktansvärt jobbigt och behöva uttrycka sig. Jag vet inte vad som hände med mitt självförtroende men det sjönk och det sjönk långt ner. Usch. Det var jätte jobbigt. Men samtidigt är det bra. Självförtroende är något bra och för att man ska kunna nå till sitt mål måste man ha det. Vi alla har våra dagar. 

Jag vill bara säga till mina vänner och danslärare att ni är otroligt awesome. Ni är underbara. Ni är bra på alla sätt och viss. 


Kommentera inlägget här: