nicolejensen.blogg.se

Afrika och folk som protesterar.

Kategori: Allmänt



Lade ut denna bild på snap igår och lurade folket att jag var i Afrika. Men som alla redan visste är det cirkus i stan, därför finns det djur utomhus. Nej dem går inte fritt, ni kan vara lugna. Fick dock en liten syn framför mig att elefanterna skulle springa mot mig och attackera mig.. Dem var endast inhängda med några trådar. Lätt att en elefant kan storma genom det. 

Idag har jag annars underhållet denna fina soliga dag tillsammans med Amanda i stan. Go fika! Dock var det en grupp människor på torget som protesterade mot nånting och kunde inte hålla käften. Extremt irriterande. Dem protesterade inte ens på svenska. Som Amanda sa "det är precis som vi skulle åkt till irak och protestera på svenska" inte hade en kotte förstått oss.

Iallafall var det mysigt och vi båda längtar till gymnasiet! 12 dagar kvar people! Så nervös!  
Kommentera inlägget här: