nicolejensen.blogg.se

Wantiies

Kategori: Allmänt

 
 
 

Detta är några av de saker jag önskar mig i födelsedagspresent. Klockan och skorna tar priset. Annars på resten av listan står det så som ansiktskrämer, mysdress, pengar, träningskläder och allmänt nya kläder. Ser så mycket fram emot att fylla 16, jag vet inte varför? Det känns speciellt men kan inte riktigt sätta ordet på det.
 
Det står en del grejer på schemat de närmsta dagarna, så som fester, födelsedagar, middagar och sist men inte minst, dans. Det känns skönt att hålla igång om dagarna. Jag gillar inte att sitta hemma och inte göra något. Det slutar alltid med att jag sitter och grubblar en massa. Ja men hallå svennebanan.
 
Men nu ska madame herself gå och lägga sig i bingen och tillbringa en stund med det mest överskadade programmet någonsin, nej jag talar inte om Paradise Hotel. Rättare sagt Pretty Little Liars. Sjukt överdrivet men jag kan ej behärska mig att sluta kolla. Tack och hej leverpastaj.
Kommentera inlägget här: