nicolejensen.blogg.se

Apr. 28, 2013

Kategori: Allmänt

Jag har ju varit sämst på att blogga denna helg. Men jag var faktiskt borta hela dagen igår. Dans showen börjar ju närma sig och igår började dem sälja biljetter. Fort som fasiken åkte jag ner men kön var redan 40 meter lång. Haha. Men sen såg jag Filippa och hennes mamma så passade jag på och smyga fram lite diskret. Jag stod i kön ungefär i en timme helt sjukt så mycket folk där var. Efter det körde Filippas mamma mig hem så krängde jag i mig bullar sen var det bara att gå till bussen som skulle ta mig, Filippa och Emma till Väla. Även där var ju mycket folk. Varför i detta fina vädret? Jag behövde faktiskt leta efter danskläder annars hade jag faktiskt inte följt med. Jaja, springades mellan affärerna var vi och letade efter corsetter som vi ska ha till showen. Några av oss hade lite ångest över detta men det kommer gå galant. Hehe. Jag såg också glitter shorts här och där vilket jag mååååste ha. Så jag få dra dit mamma där nästa helg. Jaja, jag kom inte hem förrän 19.00 någon gång. Då bjöds det iallafall på god middag. Senare på kvällen kom också Emma hit och en del skratt blev det av gamla minnen vi pratade om. Man var ju bara för pinsam när ma var liten. Tycker det är så mysigt och bara sitta snacka en kväll om allt. Fast det är alltid samma sak "Inget safitgt skvaller?", nej vi träffas ju varenda dag så varför skulle det? Haha, nej men typ. 
 
Förresten igår drog jag värsta vitsen eller skämt. Det var inte ens med meningen förrän Emma sade det. Hon tittade på ett fult barnskärp med stjärnor på hon bara "Var inte detta skärpet lite snyggt med stjärnor på?". Då kommer Nicole in och bara "Amen Emma skärp dig nu!". Sen började Emma skratta och jag fatta inget. Hon bara "Skärp dig hahaha". Äääh jag måste säga att det var ganska bra ändå. Lite humor har man iallafall. 
 
Men nu har jag suttit och pluggat lite. Men har inte gjort klart nånting. Kommer ingenstan därför har jag lagt undan mig allting och tänkte gå och platta håret. Senare ikväll blir det dans. Mii, kul. Denna veckan kommer också våra hoodies och mjukisbyxor. Kommer bo i dem. Hehe. 
 
Puss. 
Kommentera inlägget här: