nicolejensen.blogg.se

She don't like the lights.

Kategori: Allmänt

Nu har jag suttit här och släppt en sten från mina axlar. Skönt att vara klart med dem stora uppsatserna i skolan. Skolan är verkligen en upp och ner gång. Ussch ibland vill man ta och kötta ner skiten men ibland är det faktiskt inte så farligt. Som på skolavslutningen. Haha, nejdå det finns bra stunder i mitten av terminerna också. Men snart ska jag ta och fixa min matlåda och byta kläder sen blir det dans. Skönt att komma igång. Var på street igår. Damp lärare, men har ä bra och duktig. Bara lite hyper, han bara jag har ingen energi idag så ni får hjälpa mig. Jo ellerhur han inte hade. 5 min senare värsta hyper. Mna bara jaha? Man behövde inte hjälpa honom med det iallafall. Men vi hörs senare, pusspuss.  
 
 
Kommentera inlägget här: