nicolejensen.blogg.se

Summer

Kategori: Allmänt

Äntligen är det sommar! Förutom att det då regnade jätte mycket idag så är det relativt varmt ute. Dagen spenderade jag i stan, jakt efter en bikini. Men såklart utan någon speciell stor förvåning är ju allt utrotat. Wiho naken Nicole på stranden 2014. Nejdå ni kan vara lugna. 

Kvällen spenderade jag hos Jinnestål med körsbär och choklad. Yummi, alltid lika mysigt. Annars dem senaste dagarna har jag.. Tänkte nyss säga att jag har legat på stranden men nej, det hände igår bara. Vädret blev underbart så jag, Filippa och Jinnestål tog vars en handduk och solade. Ajajaj, min rumpa kan ju inte bli hetare än vad den är just nu. Haha nej skämt åsido. 




Senare på kvällen stack jag ut med några kompisar och allmänt myste omkring. Härligt med sommar! 
Kommentera inlägget här: