nicolejensen.blogg.se

BANANAS

Kategori: Allmänt

Egentligen skulle jag ha pluggat nu men kände att jag inte kom någon vart alls med mitt arbete. Så därför lade jag undan det. Arbeten blir aldrig bra om man gör dem när man inte är koncentrerad eller motiverad. Istället låter jag alltid huvudet vila istället. 
 
Annars, vad händer? Jadu, inte ett skit. Jag kämpar som fasiken dem sista veckorn i skolan. Vill verkligen inte att saker och ting ska gå åt skogen, som jag då har känt ett tag. Men jag håller på att kämpa mig upp därför tar det något extremt på mina krafter. Jag blir aldrig heller nöjd med saker och ting jag gör. Det är någon fruktansvärt jobbigt. Blir aldrig aldrig nöjd. Jag har nog aldrig känt att det här gjorde du riktigt bra och klappat mig själv på axeln. Jag vet inte riktigt varför det aldrig blir så, jag kan bättre liksom. Jag vill inte ta stopp och vill inte nöja mig. För jag vet ju, att det går alltid att puscha mer. Det är kanske inte så jätte bra, men man ska ju verkligen puschas till man tar slut. Annars blir det inte det bra, då tycker jag att man har gett upp. Kanske ett konstigt tankesätt? Men jag är motiverad och vet vad jag vill. Jag vill fakitskt uppnå något här i livet, och då går det inte bara att göra saker och ting halvdant. 
 
Enough about that, jag ska inte tråka ut er om en massa skolprat. 
 
Jag ska faktiskt ta och lägga mig i sängen en stund och vila inför dansen. Hårda timmar framför mig, yey. 
Denna bild förklara nog läget som jag ligger i ganska perfekt. Goes crazy bananas i huvudet av denna hemska uppsatsen vi fått. Heeeeemskt. 
Kommentera inlägget här: