nicolejensen.blogg.se

No logic

Kategori: Allmänt

De två senaste dagarna har vi haft sex och samlevnad i skolan. Väldigt intressant och roligt får jag säga. Förstå mig inte fel, men jag börja sakta dag för dag tappa hoppet om killars hjärnor. Förstå mig inte fel, jag tycker om killar. Men hallå? När det kommer till att välja den rätta? Att bli kär? Utseende på tjejer osv? 

Vi tjejer hade ställt frågor till killarna och sedan besvarade dem. På eftermiddagen fick vi resultaten skrivet på en lapp. En fråga löd såhär "hur viktigt tycker du det är med bröst på en tjej?", svar: "inte speciellt, viktigt. Nice med bröst men det betyder inte allt". Då tänker man Jaja, killar kanske inte bryr sig så mycket dådå. Men sen kom ännu en fråga "vad tycker ni är viktigt hos en tjej"- svar: "1.röv 2.BRÖST 3..osv". Men vänta? Ni sa nyss att brösten inte var speciellt viktiga. Jag förstår inte? Sedan kom ännu en fråga "Om du vore en tjej för en dag vad är det första du skulle göra?", jo då kom världens dummaste svar, "ta mig på brösten".  

No logic där killar, tyvärr. Jag tycker om er, men ibland undrar man .. 

Hahah, nog om bröst, killprat och sådant. Ville bara framföra lite hur dagens killar tänker. 

Förutom sex och samlevnad har jag dansat sten hårt dem senaste dagarna. Längtar till helgen så mycket. Blir dock knarka Ipren och Voltaren. Man är ju van, skämt åsido..



Kommentera inlägget här: